کمی فکر


❤❤:عشق آسماني من،خداست :❤❤

بسم الله الرحمن الرحیم

يا الرحم  الراحمين

 

            خطاب به بعضی از دوستان:

 

   لااقل  یه قسمتی از هر مطلب را بخونید

      منظورم را بفهمین و بعد  نظر بذارین  

 

    ------------------------------------------------

                                 مهم

 

            این نیست که یه دختر مانتویی با حجاب که

   زیر ابرو برداشته نجیب نباشه٬نه. به نظر من نجابت مثل

         تحصیلات عالیه٬مثلا دکترا. به کسیکه فوق دیپلم

                             داره که نمیگن بیسواد ٬

                                  نجابت هم همینه

یا :مگه کسی که با یه رتبه معمولی کنکور و معدل متوسط

              به دانشگاه میره٬دکتر یا مهندس نمیشه؟

   چرا میشه٬ولی کسی که با بهترین نمره و بالاترین رتبه

                دکتر و یا مهندس میشه یه چیز دیگه اس

                        نه؟

           وقتی یه دختر پوشش چادر را انتخاب میکنه و

         تا موقع شوهر کردن صبر میکنه و بند ابرو نمیکنه

       تو برخوردش با نامحرم حدش را رعایت میکنه و و و

       به درجه عالیه نجابت میرسه که خیلی ارزشمنده و

                 این اون نجابتیه که من ازش حرف میزنم


  پسرها هم همین طور ٬حجاب پسر طرز لباس پوشیدنشه

       و طرز نگاه و رفتار درستش تو اجتماع با خانم هاست

  بعضی پسرها یه نظریه بد دارن اینه که:ما که مثل دخترها 

   نیستیم که کسی بفهمه ما کجا بودیم و کجا میریم و مثل

                دخترها که  نمیتونن کاری بکنندُ٬نیستیم

  من شخصا از اینطور افراد حالم به هم میخوره چون از خدا

            غافلند و نتیجه اش هم تو زندگیشون معلومه

 

وقتی انسان بنده خوبی واسه خدا باشه و بهش اعتماد کنه

و در جوانی دنبال گناه نره خدا هم مواظبشه که گول ظاهر

        بنده های بد را نخوره٬ما بنده ها کاره ای نیستیم

      ما باید خوب باشیم تا خدا خوبی را بهمون هدیه کنه

 

                      به نام خداى بخشاينده مهربان

                    بگو به پروردگار مردم پناه مى‏برم،

                                  فرمانرواى مردم،

                                     خداى مردم،

                    از شر وسوسه وسوسه‏گر نهانى،

                 آن كه در دلهاى مردم وسوسه مى‏كند،

                       خواه از جنيان باشد يا از آدميان

 

                                      سوره ناس

  --------------------------------------------------

من از عشق تو و لطف و کرمت سرشارم     

                  گنه ام   را  ببخش ای معشوق٬که شب بیدارم

 

عشق تو در دل دارم تا ابد ای خالق من    

                 چو این عشق ندارد کم لطفی٬هستم لایق ٬ من؟

 

 

     و اذاسَئَلَكَ عِبادی عَنّی فَاِنّی قَریب اُجیبُ دَعوَةَ الدّاعِ

     اِذا دَعان فَلیستَجیبُوالی وَ لیؤمِنُوا بی لَعَلَّهُم یرشُدُون"

 

     [ای پیامبر!] هر گاه بندگان من از تو در مورد من سؤال

    كردند [بگو] من بسیار نزدیكم، هر گاه كسی مرا بخواند

  اجابت می‌كنم پس به ندای من پاسخ دهند و به من ایمان

          آورند تا راه راست یابند». (سوره بقره، آیه 186)

 

          بیایم مثل آب باشیم

 

  که با اینکه نه بو داره ٬ نه طعم 

 

          نه رنگ و نه مزه ولی

 

                     بهترینه

 

   بد به حال خانم هایی که پوشش

      حجاب را نه به خاطر امنیت و یا اعتقادش

         بلکه فقط به خاطر پنهان شدن از دید

     دیگران برای کارهای ناشایستشون بخواند

               دریغ که خدا بنده های خوبش

                   را همیشه موظبت میکنه

                خدا محاله دختر یا پسری که

                     راه راست رفته باشند

             و یا دارند سعی میکنند برن را به

                   دام همسرانی بد بندازه

             مطمئن باشین آدمهای درست همیشه

           تو مسیردرست قدم برمیدارن چون

                            خدا همیشه

                             مواظبشونه


               چون اینطور آدما سرمایه های

                           هستی هستن

 

 


نظرات شما عزیزان:

ز تبار غریبان 
ساعت7:07---7 ارديبهشت 1390

سلام بزرگوار.حرفای مفیدی زدی.
موفق باشی

یا علی مدد



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 4 تير 1389برچسب:,ساعت 23:28 توسط من صور| |


Power By: LoxBlog.Com